Weddingplanner worden? Geef jij bruidsparen ‘de mooiste dag’ van hun leven?

Wil jij weddingplanner worden? Volg dan een opleiding bij onze NEA Weddingplannerschool. Een Professioneel Weddingplanner is de spin in het web in de aanloop naar de trouwdag. Je proeft de sfeer, verkent de stijl van het bruidspaar en regelt alles met voortvarendheid om hun sprookje te doen uitkomen.

Wie zijn wij? Heb je nog vragen?

Opleiding

De opleiding tot Professioneel Weddingplanner brengt inhoudelijke vakkennis voor het organiseren van de ideale trouwdag samen met de vaardigheden die een ondernemer nodig heeft voor het runnen van een eigen bedrijf. Onze studenten worden getraind.

Meer over de opleidingen

Workshops

Nea weddingplanner school geeft een workshop om je te leren stylen. Denk jij erover om te leren stylen? Of ben jij net begonnen, maar heb je eigenlijk geen praktijkervaring met wedding styling of events styling?

Meer over de workshops

Seminars

Ben je een startende ondernemer? Wij organiseren verschillende seminars, speciaal voor ondernemers, die een eenmanszaak zijn gestart, of willen starten. Wij zorgen dat de onderstaande onderwerpen verdieping krijgen. Durf jij het aan, schrijf je dan in!

Meer over seminars
Een Professioneel Weddingplanner worden?

Jij organiseert een trouwdag waarin het liefdesverhaal van het bruidspaar en hun wensen en dromen tot zijn recht komen. Dat vergt passie, toewijding en creativiteit, want als professioneel weddingplanner ben je er om het bruidspaar volledig te ontzorgen.

Het vereist ook zakelijk inzicht, organisatie en coördinatie. Ervoor zorgen dat alles en iedereen op de juiste momenten op hun plek staan. Duidelijke afspraken maken, verhalen aanhoren, elegant handelen.

De Nea Weddingplannerschool leert jou om een Professioneel Weddingplanner te worden, zodat jij bruidsparen de mooiste dag van hun leven kunt geven.